خدمات تعمیر آدرس لیست قیمت فروش نمایندگی کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

خدمات تعمیر آدرس لیست قیمت فروش نمایندگی کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

نمایندگی خدمات تعمیرات خرید آدرس فروش لیست قیمت کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09177375800

کلمات کلیدی

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی اسپیلیت در شیراز

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز

خدمات پس از فروش اسپلیت در شیراز

نمایندگی فروش اسپلیت در شیراز

خرید فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

خدمات تعمیر اسپیلیت در شیراز

خدمات تعمیر اسپیلت در شیراز

نمایندگی کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپلیت الجی در شیراز

فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلت الجی در شیراز

خرید کولر گازی اسپیلت در شیراز

قیمت کولرگازی اسپیلیت در شیراز

ف

تعمیرات کولرگازی در شیراز

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز

ن

ظرفیت اسپلیت ایوولی

نمایندگی گری

نمایندگی تراست

نمایندگی اسپلیت شیراز

کولر گازی اسپلیت اصل

فروش کولر گازی اسپلیت

فروش بهترین کولر گازی در شیراز

ارزان ترین قیمت کولر گازی در شیراز

کولر گازی اسپلیت تراست

نمایندگی کولر گازی اسپلیت تراست در شیراز

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
مرداد

 


درباره اسپلیت و کولر گازی تراست TMSA :

اسپلیت و کولر گازی تراست سری TMSA با گرید انرژی A می باشد که دارای گاز دوستار محیط زیست R410 بود و کم مصرف می باشد. سری TMSA با ویژگی هایی همچون طراحی منحصر به فرد ، بی صدا ، کم مصرف ، کمپرسور پر قدرت ، کندانسور و رادیاتور طلایی و ضد رسوب و امکان لوله کشی طولانی به بازار عرضه می شود.

کولرهای گازی دیواری تراست در تمامی مدل ها دارای نصب رایگان بوده و شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال قطعات می شوند.

اسپلیت و کولر گازی تراست با ظرفیت های 8000 BTU مناسب برای فضای تا 15 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 10000 BTU مناسب برای فضای تا 25 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 13000 BTU مناسب برای فضای تا 32 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 30000 BTU مناسب برای فضای تا 75 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 36000 BTU مناسب برای فضای تا 85 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

ویژگی ها :

دارای مبرد دوستدار محیط زیست R410A

طراحی منحر به فرد

کم مصرف

کمپرسور پر قدرت

کندانسور و رادیاتور طلایی و ضد رسوب

امکان لوله کشی طولانی

24 ماه ظمانت قطعات

5 سال ضمانت کمپرسور

10 سال خدمات پس از فروش

نصب رایگان

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 شماره ثابت خدمات     07138380677
 


 

  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۱۲
مرداد


گروه تاسیساتی یزد تهویه با ارئه خدمات فروش , پس از فروش  , اطلاعات علمی و نگهداری و بهترین و معتبرترین برندهای کولر گازی اسپلیت ها آماده  ی خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد:



عیب یابی کولر گازی و اسپلیت

در کولر گازی ها با توجه به عوامل محیطی و سیستمی خود امکان بوجود آمدن ایراد وجود دارد گروه تاسیساتی یزد تهویه در جهت رفع این مشکلات اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد:


عیب یابی کولر گازی و اسپلیت

عیب ۱: کولر گازی اسپلیت روشن نمی شود.

علت ۱ : پریز برق ندارد یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است.

علت ۲ : برد دستگاه ایراد دارد.

علت ۳ : کنترل و گیرنده آن بر روی پنل مشکل دارد.

علت ۴ :کلید اصلی خراب است.

علت ۵ : سیم های رابط قطع شده اند.

رفع عیب: با بررسی برق پریز و اطمینان از سالم بودن آن ،بدنه کولر گازی را با احتیاط جدا نموده و پس از آن که دو شاخه را وارد پریز نمودید،توسط ولتمتر مقدار برق را در ترمینال اصلی مورد اندازه گیری قرار دهید.اگر در ترمینال اصلی ولتاژ وجود نداشت ابتدا دو شاخه و سپس سیم رابط را تعویض نمایید.


رفع عیب: در بعضی از کولر گازی ها کلید قدرت وجود دارد که در واقع فاز اصلی مدار از این کلید عبور نموده. در صورت معیوب بودن کلید قدرت، به سبب عدم وجود فاز در مدار ،عیب۱- مشاهده می شود .کلید قدرت را می توان پس از خارج نمودن دوشاخه از پریز مورد آزمایش قرار داد بهتر است یکی از سر سیم ها را جدا کنید. اهم متر را بر روی رنج ۱*R قرار داده و رابط ها را به پایه های کلید متصل سازید .اگر کلید سالم باشد با قرار دادن آن بر روی حالت ON،عقربه منحرف شده و عدد صفر را نشان می دهد.در همین زمان با حرکت کلید بر روی حالت OFF عقربه به سمت بی نهایت باز می گردد. در غیر این صورت کلید معیوب است و می بایست آن را تعویض نمایید.

رفع عیب: اگر در سیم بندی مدار اصلی ،فاز یا نول قطع شده باشد،عیب۱ بوجود می آید بنابراین لازم است صحت اتصالات تا محل انشعاب بین ترموستات و کلید موتور فن بررسی شود.

عیب ۲: موتور فن روشن می شود اما کمپرسور براه نمی افتد.

علت ۱: فاز یا نول اصلی کمپرسور قطع است.

علت ۲: ترموستات خراب است.

علت ۳: اورلود،دائما”در حالت قطع است.

علت ۴: کمپرسور معیوب است

علت ۵: خازن راه انداز کمپرسور معیوب است


رفع عیب: سیم های رابط را مورد بررسی قرار دهید.در صورت مشاهده سیمی که از محل اتصال خود خارج شده ،نسبت به اتصال مجدد آن اقدام نمایید.

رفع عیب: دو شاخه کولر گازی را از پریز خارج نموده و پس از جدا نمودن سیم های رابط ترموستات رابط های اهم متر را به آن متصل نمایید.با حرکت ترموستات (ولوم ترموستات)در جهت عقربه های ساعت ، عقربه اهم متر منحرف شده ودر حدود عدد صفر می ایستد و با قطع ترموستات (حرکت ولوم در جهت خلاف عقربه ساعت) عقربه به سمت بی نهایت باز می گردد. اگر به هنگام تست کلید ،موارد مذکور مشاهده نشد کلید ترموستات معیوب است. ترموستات را تعویض نمایید.حتما” هنگام خرید ترموستات جدید،توجه داشته باشید که ترموستات مختص کولر گازی را خریداری نمایید.


رفع عیب: کنتاکت های اورلود در حالت عادی به یکدیگر متصل هستند که این اتصال بوسیله اهم متر دیده می شود در غیر این صورت اورلود با شماره کد مشابه خود تعویض می شود.لازم است ذکر شود در اکثر کولر گازی ها اورلود درون پوسته آهنی کمپرسور تعبیه شده که در این صورت رفع عیب قدری مشکل می شود.


رفع عیب: بهتر است کمپرسور را در حالی که متصل به برق است مورد آزمایش قرار دهید.کولر گازی را روشن نموده و موتور فن را به حرکت اندازید. ترموستات را نیز در حالت روشن قرار داده و اگر از قبل سر سیم های موتور را شناسایی نموده اید،ابتدا ولتاژ دو سر اصلی و مشترک و کمکی را مورد اندازه گیری قرار دهید واگر به هر دو سیم پیچ ولتاژ به اندازه کافی می رسد اما حرکت نمی کند باید کمپرسور را تعمیر یا تعویض نمایید.


رفع عیب: اگر خازن معیوب باشد، بمحض حرکت ترموستات در جهت عقربه های ساعت موتور میل به حرکت از خود نشان می دهد اما براه نمی افتد.عموما”این حالت کمپرسور توسط کم نور شدن لامپ های روشنایی منزل قابل رویت و تشخیص است .بواسطه جریان اضافی که کمپرسور در این حالت می کشد،اورلود نیز عمل می کند.خازن را از مدار خارج نموده ،و پس از تخلیه به یکی از روش های گفته شده در مبحث خازن ها آن را آزمایش کنید.در صورت مشاهده عیب خازن ، نسبت به تهیه خازن جدید اقدام نمایید.




اسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر سامسونگ سرد و گرم مدل گودوان Good1 24000 کد AR25JSSS/AR25KSSS


اسپلیت و کولر گازی دیواری سه وجهی سامسونگ سرمایشیم مدل بتر Better 13000 کد AR13KCSD

اسپلیت و کولر گازی دیواری سه وجهی سامسونگ سرد و گرم مدل بتر Better 13000 کد AR13KPSD





کولر گازی گری 21000 اینورتر مدل آی کول

کولر گازی گری 24000 اینورتر مدل آی کول



کولر گازی دیواری Wind-Free با قابلیت سرمایش و گرمایش 18000Btu/h

AR19NSPXBWK/HC



AF50MS3MCEE کولر گازی PAC مخصوص مناطق گرمسیری با موتور اینورتر دیجیتال، 48,000 BTU

AF50MS3MCEE/HC


AR25MSSSDWK کولر گازی دیواری مخصوص مناطق با موتور اینورتر دیجیتال، 24,000BTU

AR25MSSSDWK/HC



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۱۰
مرداد


امروزه کولر های گازی و اسپلیت ها نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما دارند ممکن است در استفاده از آنها با مشکلاتی روبه رو شویم گروه تاسیساتی یزد تهویه در جهت افزایش آگاهی به مشتریان اطلاعات زیر را در اختیار آنها قرار می دهد:



علت خنک نکردن کولر گازی :کولر های گازی یک سیستم چرخشی در هوا ایجاد می کنند. آنها دمای گرم اتاق را دریافت می کنند و به بیرون انتقال می دهند و در عوض هوای سرد را به محیط داخل خانه هدایت می کنند. اگر گرمای بیرون اتاق به شدت بالا باشد کولر های گازی در انتقال هوای داغ به بیرون اتاق دچار مشکل می شوند. یکی از استاندارد هایی که در کولر های گازی رعایت می شود این است که این کولر ها در یک درجه حرارت به خوبی کار کنند و در درجه حرارت دیگر کار خود را متوقف کنند.


اغلب کولر های گازی  در دمای بین 46 تا 48 یا کار خود را متقوف می کنند و یا به کلی روند نزولی دارند.


کمپرسورهای کولر گازی اگر در چنین وضعیتی قرار داشته باشند طبیعتا نمی توانند به خوبی کار کنند و باد خنک نمی زنند. بهتر است برای آنها سایبان تهیه شود و یا در در صورتیکه تازه در حال نصب است حتما در منطقه ای که سایه بیشتری دارد نصب شود.


البته در هنگام نصب کولر گازی باید میزان عبور هوا هم در نظر گرفته شود و بهتر است در مناطق خفه و جایی که جریان هوا کم است کولر نصب نشود.


ظرفیت کولر گازی نسبت به محیط کم است( یکی دیگر از علت خنک نکردن کولر گازی )

مشکل اصلی برخی از افراد این است که کولر گازی را تنها با توجه به میزان بودجه خود انتخاب می کنند و نه با توجه به میزان خنک کنندگی و یا طرفیت کولر گازی اما انتظار دارند که به همان میزان که اتاق کوچک تر خنک می شود این کولر ها بتوانند در محیط های بزرگتر هم همان کارایی را داشته باشند.


بنابراین باید در هنگام خرید کولر گازی برای جلوگیری از احتیاج پیدا کردن به علت خنک نکردن کولر گازی پارامترهای زیررا در نظر گرفت.


ظرفیت باد کولر

میزان گرمای محیط

تعداد کولر های گازی محیط

فعالیت و تعداد نفراتی که در یک محیط کار می کنند

با در نظر گرفتن این پارامتر ها و برخی دیگر از موضوعات می توانید کولر گازی را در بهترین حالت خود و متناسب با نیاز خود خریداری نماید.






ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت

کد خطا E5 – اشکال این خطا از محافظ جریان زیاد می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E8 – این خطا از محافظ دمای بالای مقاومت می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا H6 – اشکال این خطا از عدم ارسال فید بک از سوی فن داخلی دستگاه می با

شد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید




ارور کولر گازی وستینگهاوس

کد خطا E2 – مشکل این ارور با دو بار چشمک زدن = اشکال از سنسور پایپ یونیت داخلی – مقدار اهم سنسور چک شود – و در اخر مدار برد معیوب می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E6 – اشکال این خطا با شش بار چشمک زدن = ایراد از موتور فن داخلی می باشد – ممکن است خرابی از مدار برد باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F6 – این خطا مربوط است به PG موتور فن داخلی – مقدار مقاومت موتور چک شود – امکان دارد خرابی از برد هم باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F8 – پیغام این خطا از سنسور پایپ یونیت داخلی می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود – و در آخر خرابی برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید






کولرگازی 30 هزار اوجنرال O'GENERAL Split ASG30R

کولر گازی 12000 ال جی مدل AK-12JIT

کولرگازی سرد اجنرال 30000 OGENERAL SPLET

کولرگازی پیستونی گری 36000 GREE SPLIT

کولرگازی اینورتر گری 12000 GREE SPLIT

کولرگازی اینورتر گری 18000 GREE SPLIT

کولرگازی تروپیکال ال جی 26000 LG SPLIT AK-26JJT

 



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۰۹
مرداد

ارور کولر گازی دوو ۴۸۰LH3

کد خطا E1 – E2 – علت خطا مربوط به حسگر مدار می باشد – حسگر مدار خاموش و یا مدار کوتاه است


کد خطا E3 – E4 – مشکل این ارور از حسگر مدار می باشد – حسگر مدار خاموش و یا مدار کوتاه است


کد خطا E5 – مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد 


کد خطا E10 – اشکال خطا از کمپرسور – کمپرسور قدرت فشار مکش را ندارد

کد خطا E13 – این خطا از فاز قراردادی کمپرسور می باشد


کد خطا E14 – پیغام ارور مربوط است به ارتباط غیر صحیح فاز کمپرسور


کد خطا P4 – علت دمای خشک کننده یونیت داخلی بسیار بالا و یا بسیار پایین است و یکی از ویژگی های حفاظت کمپرسور بطور خودکار فعال شده است


کد خطا P5 – مشکل ارور دمای خازن یونیت خارجی بسیار بالا است و یکی از ویژگی های حفاظت خازن بطور خوکار فعال شده است

اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H12H1

اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H18H1

اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H24H1

اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H30H1

اسپلیت اینورتر گری مدل iCool-H36H1

اسپلیت گری مدل Q2 matic H24H1

اسپلیت گری مدل Q2 matic H30H1

اسپلیت گری مدل Q2 matic H36H1

کولر گازی گری مدل G4'matic-H12C3

کولر گازی گری مدل G4'matic-H18C3

کولر گازی گری مدل G4'matic-H24C3





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۰۸
مرداد


کولر گازی میدیا اینورتر میشن 9000 سرد و گرم

مدل MISSION INVERTER

ویژگی کولر گازی اسپلیت دیواری 9000 میشن اینورتر میدیا

بدنه مستحکم با طرح الماس

پروانه دمنده بایونیک با صدای بسیار کم

تضمین کننده عملکرد پایدار قطعات داخلی و دوام سیستم برق رسانی

فناوری راه اندازی فرکانس بالا

تأمین کننده موجی از هوای خنک در زمانی بسیار کوتاه

کمپرسور اینورتر با کارایی بالا و نویز کم

گاز مبرد مورد استفاده در کولرگازی اسپلیت اینورتر از نوع R410A

کنترل از راه دور با استفاده از دانگل WiFi توسط تلفن هوشمند (اختیاری)



کولر گازی میدیا ایزی 9000 سرد و گرم

 

کولر گازی اسپلیت 9000 سرد و گرم ایزی میدیا


مدل EASY


ویژگی کولر گازی اسپلیت دیواری 9000 ایزی میدیا

بدنه مستحکم با طرح الماس

پروانه دمنده بایونیک با صدای بسیار کم

تضمین کننده عملکرد پایدار قطعات داخلی و دوام سیستم برق رسانی

فناوری راه اندازی فرکانس بالا

تأمین کننده موجی از هوای خنک در زمانی بسیار کوتاه



کولر گازی میدیا میشن تروپیکال 12000 سرد

 

کولر گازی اسپلیت 12000 سرد حاره ای میشن تروپیکال میدیا


مدل MISSION TROPICAL


ویژگی کولر گازی اسپلیت دیواری 12000 میشن تروپیکال میدیا سرد

بدنه مستحکم با طرح الماس

پروانه دمنده بایونیک با صدای بسیار کم

تضمین کننده عملکرد پایدار قطعات داخلی و دوام سیستم برق رسانی

فناوری راه اندازی فرکانس بالا

تأمین کننده موجی از هوای خنک در زمانی بسیار کوتاه

کمپرسور اینورتر با کارایی بالا و نویز کم

گاز مبرد مورد استفاده در کولرگازی اسپلیت اینورتر از نوع R410A





کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA18FUTB

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGS30AWT

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC18AVT

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGS12RVC


کولرگازی اجنرال اینورتر کم مصرف ASGS12LECA

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC18RWT

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC30RWT



جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید

مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677

  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۰۵
مرداد

گروه تاسیساتی یزد تهویه با ارئه دستگاههای کولر گازی و اسپلیت جنرال-تراست-گری-الجی-سامسونگ و میدیادر مدلهای مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد:


 تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی عبارتند از: آچار فرانسه، چکش، دریل، تراز، انبردست، دمباریک، کاتر، سیم چین، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، پرچکن لوله مسی، اره(آهن بر)، لوله بر، وکیوم پمپ، ۱۶ متر مولتی متر ،کیج و خم کن لوله مسی


 کنترل از راه دور: به دنبال مدلی بگردید که دکمه های بزرگی داشته باشد تا برای استفاده راحت باشد. همچنین خوانایی نمایشگر LCD اهمیت زیادی دارد.

حالت خواب: این تابع می‌تواند با تنظیم کردن درجه حرارت در ساعات مختلف شب، خواب راحتی را برای کاربر فراهم کند.

قابل تنظیم بودن یا نوسان پره ها: در مدل های متنوع کولر گازی می‌توان پره ها را برای هوای سرد به سمت بالا و برای خروج هوای گرم به سمت پایین تنظیم کرد. در اکثر مدل ها از راه دور و به کمک ذریموت کنترل می‌توان این کار را انجام داد. تنظیمات چپ و راست هم به تنظیم بیشتر جریان هوا کمک می‌کند.

راه اندازی مجدد دستگاه با تاخیر ( Restart delay ): راه اندازی مجدد دستگاه با تاخیر یک ویژگی حفاظتی است که مانع از شروع به کار شدن دوباره سیستم تهویه مطبوع بلافاصله پس از خاموش شدن می‌شود.

آب و هوایی منطقه ای که شما در آن زندگی می‌کنید بسیار گرم است یا خنک و شرجی؟ هر یک از مدل های کولر گازی برای ناحیه های مختلفی کاربرد دارند. اکثر مدل ها را می‌توان در دمای حدود -10 ° C تا حدود 45 ° C یا بیشتر مورد استفاده قرار داد. این محدوده ی دما برای بیشتر استان های کشور مناسب است اما بهتر است قبل از خرید محدوده عملیاتی سیستم تهویه مطبوعتان را به خوبی بررسی کنید. در هنگام خرید کولر گازی باید توجه ویژه ای به شرایط آب و هوایی تان داشته باشید. هر کولر گازی در لیست مشخصاتش با ناحیه هایT1 (معتدل)،T2 (خنک) وT3 (تروپیکال) مشخص شده‌اند. اگر محیط زندگی تان معتدل، مرطوب و شرجی است، بهتر است کولر گازی های T1 را انتخاب کنید که تا دمای 43 درجه سانتی گراد کاربرد دارند، همچنین افرادی که آب و هوای زندگی شان گرم و حاره ای است و دمای هوا به بالای 60 درجه هم میرسد، می‌توانند کولر گازی های T3 را برگزینند. اگر هم از افرادی هستید که در منطقه ای سرد و کوهستانی زندگی می‌کنید، کولر گازی T2 بهترین انتخاب است.

 




اسپلیت و کولر گازی ال جی مدل آرت کول اینوتر 12000 سرد و گرم با کد AV126MTQ


ویژگی ها :


 قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی تا 60%


قابلیت گرمایش کامل تا 10- درجه سانتی گراد


عملکرد کم صدا (19 دسی بل)


استفاده از گاز R410 سازگار با محیط زیست



فیلتر های چندگانه پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفولانزا H1N1


قدرت پرتاب باد فوق العاده زیاد 10 متر


5 سال ضمانت کمپرسور


18 ماه ضمانت کلیه قطعات


نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان


 





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۰۳
مرداد

 گروه تاسیساتی یزد تهویه در جهت آموزش مشتریان عزیز اطلاعات زیر را ارائه داده است:



ارور کولرگازی ال جی اینورتر

کد خطا 01 -  خطا  ممکن است از سنسور باز و یا اتصال کوتاه  باشد - مقدار اهم سنسور 10 کیلو اهم در 25 درجه صحیح می باشد - خرابی در مدار برد داخلی می باشد 


کد خطا 02 - بروز این خطا می تواند به دلیل اشکال در سنسور لوله ورودی دستگاه باشد - سنسور باز و یا اتصال کوتاه است - مقدار اهم سنسور 5 کیلو اهم در 25 درجه صحیح می باشد - خرابی در مدار برد داخلی می باشد 


کد خطا 06 - اشکال از خطای سنسور لوله خروجی دستگاه - سنسور باز و یا اتصال کوتاه است - خرابی مدار برد الکترونیک داخلی - مقدار اهم سنسور 5 کیلو در 25 درجه صحیح می باشد - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرکاران مجاز یزد تهویه تماس بگیرید


کد خطا 05 / 53 - علت خطا ارتباط بین IN < OUT - می باشد -در این صورت این نقاط را چک کنید - 1 - ولتاژ ورودی دستگاه داخلی و خارجی چک شوند ولتاژ باید 208 الی 230 ولت باشد 2 - چک کردن کابل های ارتباطی 3 - بررسی کردن مقاومت بین خط و زمین (نرمال باید بیتر از 2 مگا اهم باشد) 4 - کانکتورها را چک کنید 5 - کانکتورهای زمین را بررسی نمایید - فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرکاران مجاز یزد تهویه تماس بگیرید


کولر گازی سرد و گرم ال جی LG سری تایتان Titan دارای عملکرد پلاسما ( تصفیه هوا ) مدل S-126TQ ساخت کره

کولر گازی های تایتان ال جی دارای سه ویژگی عمده می باشند : قدرت تهویه فوق العاده هوا – تولید هوای سالم و پاکیزه – دریچه دوگانه متحرک و قابل تنظیم خروج هوا

این دستگاه مجهز به فیلترضد آلرژی و ضد ویروس است 


مدل : S126TQ / S-126TQ / S126-TQ

برق مصرفی : ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز تک فاز

توان مصرفی : سرد ۳۳۷۰ وات ، گرم ۳۶۶۰ وات

برچسب انرژی D

جریان ورودی :سرد ۶ آمپر ۱۲۹۰ وات /گرم ۵٫۸ آمپر ۱۲۲۰ وات

حداکثر : جریان ورودی سرد ۸ آمپر ۱۸۵۰ وات / گرم ۶٫۵ آمپر ۱۵۰۰ وات

حداکثر فشار گاز : ۵۰۰۰ Kpa

مبرد : گاز R22 میزان ۸۵۰ گرم

کلاس آب و هوایی : T3

سطح ایمنی واحد خارجی : IPX4

دارای کنترل از راه دور




– عملکرد خودکار زمان خواب

– تنظیم ۲۴ ساعته خاموش و روشن

– صافی هوای لمسی ( ضد باکتری )

– رطوبت گیری سالم

– شروع دوباره خودکار






گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز
۰۲
مرداد

ویژگی های کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف ASGS12LECA


 پنل قابل شستشو

تایمر خواب

ریموت کنترل

 چراغ نشانگر زمان تمیز کردن فیلتر

عملکرد کم صدا

چرخش خودکار پره های نوسان به بالا و پایین

روشن شدن مجدد و خودکار در صورت قطع موقت برق

عمل گرمایش تا 10 درجه سانتیگراد

تنظیم خودکار جریان هوا

اسپلیت های اینورتر کم مصرف اجنرال از کمپرسور روتاری برند تکامسه ساخت آمریکا بهره می برند و مونتاژ این کولرهای گازی در کشور تایلند صورت می گیرد.

کولرگازی کم مصرف اجنرال اینورتر مجهز به فیلتر یون بوزدایی می باشد که با استفاده ازاکسیداسیون وکاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، وازطریق تجزیه شدید بوهای جذب شده ، عمل بوزدایی را انجام می دهد.


کولر گازی سامسونگ مدل گود وان AR19KSSS


کولرگازی سامسونگ مدل BETTER AR13KCSD


کولر گازی اینورتر سامسونگ بوراکای AR19MSFHE


کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR19MQFH



کولر گازی سامسونگ گود AR25KPFS (سرد و گرم)


کولرگازی ایستاده سامسونگ اینورتر مدل AF50MS



کولر گازی سامسونگ مدل BETTER AR19KPSD



کولر گازی سامسونگ مدل گود AR25KCFS



کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR13MQFH


کولرگازی سامسونگ مدل گود وان AR10KSSS


کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل

 AR25MQFH



نوع کلاس آب و هوایی در کولرگازی به چه معناست؟

پاسخ

سه نوع منطقه آب و هوایی وجود دارد : 1.سردسیر 2. معتدل (تی وان) 3. گرمسیر (تی تری).

بیشتر کولرها نوع T1 هستند و مناطق معتدل را پوشش داده مانند نیمه شمالی ایران و شهر تهران یا کرج. این کولرها تا دمای حداکثر 43 درجه سانتی گراد و جدیدا" بعضی سازنده ها تا دمای 46 درجه سانتی گراد دارند.

اما کولرهای نوع T3 برای مناظق گرمسیری مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضا" شهرهای سیستان و بلوچستان کاربرد دارند چرا که این کولرها تا دمای 52 درجه سانتی گراد قابلیت کارکرد داشته و حتی برخی سازنده دستگاه هایی تولید کرده اند که در دمای 55 و یا 60 درجه سانتی گراد بدون مشکل کار می کند.

فیتلرهای کولرگازی چند وقت یکبار نیاز به شستشو و سرویس دارند؟

پاسخ

فیلتر های اولیه که ابعادی بزرگ و توری شکل به رنگ معمولا" مشکی هستند در محیط های خانگی ماهی یکبار و محیط های ادای و فروشگاه ها هر دو هفته یکبار شسته شده و پس از خشک کردن در محل خود قرار داده شوند. فقط با آب خالی بشویید و حتما" انجام دهید.

فیلتر های هپا یا زئولایت و پلاسما چگونه بایست سرویس شود؟

پاسخ

این فیلتر ها فقط باید خاکشان گرفته شده و شستن آنها باعث خرابی و بی اثری شان می شود. می توانید با سشوآر خاک روی فیلتر را بردارید و دوباره سر جایش قرار دهید



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677




  • تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز